Pages

Sunday, July 7, 2013

Apit(Baron Bros) - Dilamun Rindu


Mengapa Ketika Bila Aku Sendirian
Terkenang Kenangan Waktu Kita Bersama
Pilu Rasa Hati Bila Engkau
Tiada Di Sisi

Indah Waktu Itu
Bila Engkau Di Sampingku
Seakan Dunia Milik Kita Berdua
Kini Kau Tiada Hanya Aku Di Lamun Rindu




( Korus )

Mengapa Kau Menghilangkan Diri Mu
Katakanlah Salahku
Sehingga Kau Hancurkan Hidup Ku

Berikanlah Kesempatan
Untuk Aku Menjelaskan
Agar Engkau Kan Fahami
Apa Yang Telah Terjadi

Tak Prrlu Kau Meragui
Ketulusan Hati Ini
Kerna Aku
Disalah Mengerti

Tidak Pernah Pun Terlintas
Untuk Aku Menduakan
Kerna Ku Telah Berjanji
Cinta Kita Kan Abadi

Tak Perlu Kau Mengkhianati
Cinta Yang Luhur dan Murni
Di Atas
Tomahan Orang Lain

( Ulang Dari Korus )

Indah Waktu Itu
Bila Engkau Di Sampingku
Seakan Dunia Milik Kita Berdua
Kini Kau Tiada Hanya Aku Di Lamun Rindu

Kini Kau Tiada
Hanya Aku Dilamun Rindu

5 comments:

  1. Best lagu ni , Kalau dibandingkan dgn lagu2 apit yang lain , saya paling suka lagu ni . Taktau kenapa . Rasa macam ada feel satu macam .

    ReplyDelete
  2. Best lagu nie. Layan perasaan betul. Kena dgn jiwa. Feveret sy lagu apit nie lagu luahan hati, memang khilaf, dan kemana kau menghilangkan diri.

    ReplyDelete